فیلم برپاخیزان جهنم (Hellraiser)
تحلیل فیلم برپاخیزان جهنم
فیلم برپاخیزان جهنم (Hellraiser)، راهاندازی مجدد فرنچایز ترسناک، اغلب شبیه ادای احترامی هنرمندانه و بیش از حد تولید شده به فیلم برپاخیزان جهنم است، شوک گرهخورده و گاه واقعاً کابوسوار کلایو بارکر در سال 1987. سرعت توقف، تمرکز پراکنده، و وحشتناک شدید فیلم بارکر، ماهیت آن را به عنوان اولین کارگردانی بلند بارکر، که اقتباسی مناسب از رمان «قلب جهنمی» در سال 1986 است، منعکس میکند.
برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.
تماشای فیلم برپاخیزان جهنم اصلی هنوز هم مانند اتفاقی است که بر روی یک رویداد کثیف، اگر تا به حال آشنا، اتفاق می افتد. در آن فیلم، بارکر خوانندگان را با سنوبیتها آشنا میکند، نژادی از سادیستهای خداگونه که قربانیان انسانی خود را با تجربیات حسی بسیار فراتر از درک خستهشان (یا ما) از لذت و درد تهدید میکنند. «Hellraiser» جدید اقتباس اصلی بارکر را به همان شیوه ای تداعی می کند که یک آهنگ کاور خوب مطالب منبع خود را به یاد می آورد: با عشق، هوش و نوعی افزونگی ناگزیر. هیچ کس واقعاً به فیلم برپاخیزان جهنم نیاز ندارد، اما به هر حال گاهی اوقات می تواند سرگرم کننده باشد، به خصوص اگر مدتی است که فیلم برپاخیزان جهنم را ندیده باشید.
در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.
این فیلم برپاخیزان جهنم که 35 سال و 9 دنباله بعد از نسخه اصلی ساخته شد، در جایی که نسخه بارکر حساسیت و مشغله های منحصر به فرد او را منعکس می کرد، احساس وظیفه و ثابت قدمی دارد. هوشمندانهترین اضافات به کانون فیلم برپاخیزان جهنم فقط برای طرفداران شناخته شده آشکار خواهد شد، زیرا سازندگان آخرین فیلم به طرز عجیبی یک فیلم هیولایی گاهاً الهامگرفتهشده را به پشت یک مطالعه شخصیت متمرکز بر تروما پیوند زدهاند. رایلی (اودسا آزیون)، یک معتاد سابق غمگین، هنگام تعقیب برادر گمشدهاش مت (براندون فلین)، که قبلاً رایلی را به خاطر چسبیدن به دوست پسر نامتعارفش تروور (درو استارکی) سرزنش میکرد، با سنوبیتها برخورد میکند.
برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.
کارگردان دیوید بروکنر («خانه شب»، «آیین») و بازخوانی اختصاصی بن کالینز و لوک پیوتروسکی، سنوبیتها را به طور معنیداری با رایلی یا با اطمینان شخصیتی که او هدف نیروهایی است مرتبط نمیکند. کاملاً خارج از کنترل او هستند البته حق با اوست و مت نیز همینطور است که بلافاصله پس از درگیری بد او و رایلی ناپدید می شود. آنها در مورد رفتار نامنظم رایلی بحث می کنند، که واقعاً به معنای رابطه او با سوارکار ترور است که با وجود شرکت در یک برنامه 12 مرحله ای اطراف رایلی مشروب می خورد.
رابطه نه تروور و نه مت با رایلی در طول زمان زیاد توسعه نمی یابد (مردم، 121 دقیقه طول می کشد)، زیرا بسیاری از طرح ها به ورود و ناپدید شدن نهایی سنوبیت ها مربوط می شود. آنها رایلی را تعقیب می کنند زیرا او یک جعبه پازل طلاکاری شده را می دزدد و تصادفاً قفل آن را باز می کند. اما رایلی فقط جعبه را می دزدد، که طرفداران ترس فوراً آن را به عنوان راهی برای احضار سنوبیت ها تشخیص می دهند، زیرا ترور او را تشویق می کند. رایلی همچنین خود را بیش از پیش در داستان Cenobites جا میاندازد - که جعبه را با صاحب قبلیاش، مرد ثروتمند غیرقانونی، آقای وویت (گوران ویسنجیک) مرتبط میکند - به این امید که تسلط بر جعبه، مت را به او بازگرداند.
شخصیتهای باقیمانده در این فیلم برپاخیزان جهنم جدید، از جمله دوست پسر مت، کالین (آدام فیسون) و هم اتاقی رایلی، نورا (آئویف هیندز)، فقط دارای شخصیتهایی هستند که به هر خطری که از جستوجوی رایلی برای یافتن پاسخ برمیخیزد، واکنش نشان دهند. آن فقدان شخصیتی عمومی خیلی بد نبود اگر این همه هوای مرده در سراسر وجود نداشت - به طور جدی، صد و بیست و یک - که عمدتاً به بینندگان فرصت می دهد تا بپرسند این سنوبیت های جدید دقیقاً چه کسانی هستند و چرا اکنون شخصیت غیرشفاف آنها وجود دارد. تمام جذابیت های دستی که به خوبی بازسازی شده اند را دارند.
در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.
مسلماً، طراحیهای مجدد سنوبیتها باعث میشود که آنها بهطور مناسبی عصبی به نظر برسند و با تفکر در اینجا بهعنوان کوسههای بینبعدی معرفی میشوند که ظلم انعکاسی خود را با چرخیدن تنبلی پیرامون رایلی و دوستانش نشان میدهند. بروکنر، که قبلاً شهرت خود را برای ترسهای شوک ناشی از افکتها در دو فیلم قبلی خود تأیید کرده است، دوباره در اینجا با چند لحظه به یاد ماندنی ناراحتکننده این موضوع را تأیید میکند.
بروکنر همچنین آنچه را که ویژگی قبلی قوی، اما نه همه وجودش، «خانه شب»، تا آنجا که بیتفاوتی گاه به گاه او نسبت به شخصیت و تداوم روایت پیشنهاد میکرد، تأیید میکند. حتی اعزام دردناک سرنا (هیام عباس)، دستیار خسته ووت، بیاهمیت به نظر میرسد، زیرا شخصیت او نه در صحنهها و نه در رویارویی به ظاهر پایان ناپذیرش با سنوبیتها منعکس میشود. دیدن ظاهر شدن عباس در تولیدات انگلیسی زبان همیشه خوب است، اما زن بیچاره تنها با یک کاراکتر فرعی که بیشتر از یک شخص، یک تکیه گاه است، می تواند کارهای زیادی انجام دهد.
با این وجود، اگر فیلم برپاخیزان جهنم بارکر را دیده باشید یا از آن مراقبت کرده باشید، این امکان وجود دارد که از فیلم برپاخیزان جهنم بروکنر لذت ببرید. این نسخه به روز شده از صحنه ای به صحنه دیگر به خوبی کنار هم قرار نمی گیرد، و واقعاً مفاهیم اصلی شخصیت بارکر را تقویت نمی کند، که واقعاً فقط پیشنهادهای داستانی عالی برای شروع بودند. اما با این حال، به اندازه کافی تماس های لذت بخش و لحظات پرتعلیق وجود دارد که شما را منتظر می ماند تا اتفاقی بیفتد.