دیدن فیلم های روز دنیا

فیلم برپاخیزان جهنم (Hellraiser)

تحلیل فیلم برپاخیزان جهنم

فیلم برپاخیزان جهنم (Hellraiser)، راه‌اندازی مجدد فرنچایز ترسناک، اغلب شبیه ادای احترامی هنرمندانه و بیش از حد تولید شده به فیلم برپاخیزان جهنم است، شوک گره‌خورده و گاه واقعاً کابوس‌وار کلایو بارکر در سال 1987. سرعت توقف، تمرکز پراکنده، و وحشتناک شدید فیلم بارکر، ماهیت آن را به عنوان اولین کارگردانی بلند بارکر، که اقتباسی مناسب از رمان «قلب جهنمی» در سال 1986 است، منعکس می‌کند.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

تماشای فیلم برپاخیزان جهنم اصلی هنوز هم مانند اتفاقی است که بر روی یک رویداد کثیف، اگر تا به حال آشنا، اتفاق می افتد. در آن فیلم، بارکر خوانندگان را با سنوبیت‌ها آشنا می‌کند، نژادی از سادیست‌های خداگونه که قربانیان انسانی خود را با تجربیات حسی بسیار فراتر از درک خسته‌شان (یا ما) از لذت و درد تهدید می‌کنند. «Hellraiser» جدید اقتباس اصلی بارکر را به همان شیوه ای تداعی می کند که یک آهنگ کاور خوب مطالب منبع خود را به یاد می آورد: با عشق، هوش و نوعی افزونگی ناگزیر. هیچ کس واقعاً به فیلم برپاخیزان جهنم نیاز ندارد، اما به هر حال گاهی اوقات می تواند سرگرم کننده باشد، به خصوص اگر مدتی است که فیلم برپاخیزان جهنم را ندیده باشید.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

این فیلم برپاخیزان جهنم که 35 سال و 9 دنباله بعد از نسخه اصلی ساخته شد، در جایی که نسخه بارکر حساسیت و مشغله های منحصر به فرد او را منعکس می کرد، احساس وظیفه و ثابت قدمی دارد. هوشمندانه‌ترین اضافات به کانون فیلم برپاخیزان جهنم فقط برای طرفداران شناخته شده آشکار خواهد شد، زیرا سازندگان آخرین فیلم به طرز عجیبی یک فیلم هیولایی گاهاً الهام‌گرفته‌شده را به پشت یک مطالعه شخصیت متمرکز بر تروما پیوند زده‌اند. رایلی (اودسا آزیون)، یک معتاد سابق غمگین، هنگام تعقیب برادر گمشده‌اش مت (براندون فلین)، که قبلاً رایلی را به خاطر چسبیدن به دوست پسر نامتعارفش تروور (درو استارکی) سرزنش می‌کرد، با سنوبیت‌ها برخورد می‌کند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کارگردان دیوید بروکنر («خانه شب»، «آیین») و بازخوانی اختصاصی بن کالینز و لوک پیوتروسکی، سنوبیت‌ها را به طور معنی‌داری با رایلی یا با اطمینان شخصیتی که او هدف نیروهایی است مرتبط نمی‌کند. کاملاً خارج از کنترل او هستند البته حق با اوست و مت نیز همینطور است که بلافاصله پس از درگیری بد او و رایلی ناپدید می شود. آنها در مورد رفتار نامنظم رایلی بحث می کنند، که واقعاً به معنای رابطه او با سوارکار ترور است که با وجود شرکت در یک برنامه 12 مرحله ای اطراف رایلی مشروب می خورد.

رابطه نه تروور و نه مت با رایلی در طول زمان زیاد توسعه نمی یابد (مردم، 121 دقیقه طول می کشد)، زیرا بسیاری از طرح ها به ورود و ناپدید شدن نهایی سنوبیت ها مربوط می شود. آنها رایلی را تعقیب می کنند زیرا او یک جعبه پازل طلاکاری شده را می دزدد و تصادفاً قفل آن را باز می کند. اما رایلی فقط جعبه را می دزدد، که طرفداران ترس فوراً آن را به عنوان راهی برای احضار سنوبیت ها تشخیص می دهند، زیرا ترور او را تشویق می کند. رایلی همچنین خود را بیش از پیش در داستان Cenobites جا می‌اندازد - که جعبه را با صاحب قبلی‌اش، مرد ثروتمند غیرقانونی، آقای وویت (گوران ویسنجیک) مرتبط می‌کند - به این امید که تسلط بر جعبه، مت را به او بازگرداند.

شخصیت‌های باقی‌مانده در این فیلم برپاخیزان جهنم جدید، از جمله دوست پسر مت، کالین (آدام فیسون) و هم اتاقی رایلی، نورا (آئویف هیندز)، فقط دارای شخصیت‌هایی هستند که به هر خطری که از جست‌وجوی رایلی برای یافتن پاسخ برمی‌خیزد، واکنش نشان دهند. آن فقدان شخصیتی عمومی خیلی بد نبود اگر این همه هوای مرده در سراسر وجود نداشت - به طور جدی، صد و بیست و یک - که عمدتاً به بینندگان فرصت می دهد تا بپرسند این سنوبیت های جدید دقیقاً چه کسانی هستند و چرا اکنون شخصیت غیرشفاف آنها وجود دارد. تمام جذابیت های دستی که به خوبی بازسازی شده اند را دارند.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

مسلماً، طراحی‌های مجدد سنوبیت‌ها باعث می‌شود که آن‌ها به‌طور مناسبی عصبی به نظر برسند و با تفکر در اینجا به‌عنوان کوسه‌های بین‌بعدی معرفی می‌شوند که ظلم انعکاسی خود را با چرخیدن تنبلی پیرامون رایلی و دوستانش نشان می‌دهند. بروکنر، که قبلاً شهرت خود را برای ترس‌های شوک ناشی از افکت‌ها در دو فیلم قبلی خود تأیید کرده است، دوباره در اینجا با چند لحظه به یاد ماندنی ناراحت‌کننده این موضوع را تأیید می‌کند.

بروکنر همچنین آنچه را که ویژگی قبلی قوی، اما نه همه وجودش، «خانه شب»، تا آنجا که بی‌تفاوتی گاه به گاه او نسبت به شخصیت و تداوم روایت پیشنهاد می‌کرد، تأیید می‌کند. حتی اعزام دردناک سرنا (هیام عباس)، دستیار خسته ووت، بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، زیرا شخصیت او نه در صحنه‌ها و نه در رویارویی به ظاهر پایان ناپذیرش با سنوبیت‌ها منعکس می‌شود. دیدن ظاهر شدن عباس در تولیدات انگلیسی زبان همیشه خوب است، اما زن بیچاره تنها با یک کاراکتر فرعی که بیشتر از یک شخص، یک تکیه گاه است، می تواند کارهای زیادی انجام دهد.

با این وجود، اگر فیلم برپاخیزان جهنم بارکر را دیده باشید یا از آن مراقبت کرده باشید، این امکان وجود دارد که از فیلم برپاخیزان جهنم بروکنر لذت ببرید. این نسخه به روز شده از صحنه ای به صحنه دیگر به خوبی کنار هم قرار نمی گیرد، و واقعاً مفاهیم اصلی شخصیت بارکر را تقویت نمی کند، که واقعاً فقط پیشنهادهای داستانی عالی برای شروع بودند. اما با این حال، به اندازه کافی تماس های لذت بخش و لحظات پرتعلیق وجود دارد که شما را منتظر می ماند تا اتفاقی بیفتد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 29 آبان 1401ساعت 11:27  توسط المیرا   بازدید 110 برچسب ها:

فیلم ببین چطور فرار می کنن

لذت شما از فیلم ببین چطور فرار می کنن به قدردانی شما از دو عنصر برجسته آن بستگی دارد. اولین مورد، ژانر معمای قتل کلاسیک بریتانیایی و اسامی مرتبط با کسانی است که آنها را خلق کرده اند و کسانی که آنها را تقلید کرده اند و بر روی آنها اظهار نظر کرده اند. و دومی خود ژانر متا کامنتری است. تقریباً در هر صحنه ای نقل قول های هوایی و چشمک هایی به مخاطب وجود دارد. من با هر دو خوب هستم، بنابراین از آنجایی که فیلم فوق‌العاده خوب و شیک فیلم‌برداری شده است، فکر می‌کنم که خیلی جالب است. اما کسانی که آگاتا کریستی و واکنش‌های کمیک تاریک دوران سینک آشپزخانه بریتانیا به اسرار او را خوب نمی‌دانند، ممکن است آن‌قدر قوس پیدا کنند که باعث دردشان شود. بگذارید اینطور بگویم: اگر می‌دانید تله موش چیست، و به خصوص اگر اجرای آن را دیده باشید، از «See How They Run» لذت خواهید برد. اگر عنوان "The Real Inspector Hound" را نمی شناسید یا به نقل قول های هوا حساسیت دارید، شاید نه. خود را هشدار داده شده در نظر بگیرید

.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

تله موش، نمایشنامه آگاتا کریستی، طولانی‌ترین نمایشنامه تاریخ است که در سال 1952 در وست اند لندن افتتاح شد و به جز یک مکث در طول همه‌گیری، از آن زمان تاکنون با بیش از 28000 اجرا اجرا شده است. "ببین چگونه می دوند" - عنوانی که از طریق قافیه به موش های ادبی نیز متصل است - در جشن صدمین اجرای تله موش در لندن در سال 1953 اتفاق می افتد، زمانی که یک کارگردان فیلم آمریکایی به نام لئو کوپرنیک (آدرین برودی) وارد شده است. به عنوان یک تهیه کننده در حال مذاکره برای حقوق فیلم نمایش است.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

کوپرنیک یک راوی ناشناس خارج از صحنه است که به ما می گوید تله موش را ندیده است اما مطمئن است که این یک "معمای قتل درجه دوم" است. او می‌گوید اگر یکی را دیده‌اید، یکی همه را دیده‌اید. همه آنها با "یک پیش درآمد پایان ناپذیر که در آن همه بازیکنان کلیدی معرفی می شوند" شروع می شوند. شما حسی از دنیایی که آنها در آن زندگی می کنند به دست می آورید و سپس نامطلوب ترین شخصیت از بین می رود. به ورودی "کارآگاه خسته دنیا" که نوک می زند اشاره کنید. دماغش در اطراف، با شاهدان صحبت می کند، چند دور اشتباه می کند، سپس همه مظنونان را دور هم جمع می کند و به کمترین احتمال اشاره می کند. کوپرنیک در لندن است زیرا در لیست سیاه هالیوود قرار گرفته است، و به ما می گوید که برای ساختن استخدام شده است. فیلم به طور حاشیه ای کمتر از بازی خسته کننده است.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در معمای سنتی بریتانیا، اولین قربانی قتل یا دشمنی ندارد یا مورد نفرت همه است. کوپرنیک در دسته دوم قرار دارد. او در پشت صحنه به قتل می رسد، و در یک لحظه، کارآگاه خسته و شرابخوار، یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم با لنگی، از راه می رسد. او بازرس استوپارد (سم راکول) است و مانند دیگر نام‌های فیلم، این یکی هم یک متا مرجع است. The Real Inspector Hound اثری اولیه از برنده اسکار تام استاپارد است و مانند این فیلم، درباره یک معمای قتل تئاتری و افراد مرتبط با آن است. فقط برای اینکه مطمئن شویم آن را دریافت می کنیم، در یک نقطه یک شخصیت می گوید: "او یک سگ شکاری واقعی بود، بازرس!" شخصیت‌های دیگر برای ریچارد آتنبرو، که در گروه بازیگران اصلی تله موش حضور داشت و نقش قاتل را در یکی از دیگر فیلم‌های مورد اشاره بازی کرد، و همچنین جولیان فلووز از «دانتون ابی» نام‌گذاری شده‌اند، که به زیبایی معمای قتل عام بریتانیا را به روز کرد. در "پارک گاسفورد"

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

با توجه به موقعیت اواسط قرن فیلم، بهترین فیلمنامه به عنوان "بیش از حد هوشمندانه" توصیف می شود. این زمانی به اوج خود می رسد که همه به نحوی به خانه خود آگاتا کریستی می رسند (برای طرفداران معمولی و غیرهواداران، توجه داشته باشید که همسر دوم واقعی او، مکس مالووان، توسط لوسیان مساماتی بازی می شود)، البته نام ها و علاقه آگاتا. در سموم تنها ارتباطات واقعی هستند.

 

وقتی حواس ما را با فلاش بک های تنبل و زانو زدن هایی مثل اینکه یک قتل احتمالی را "مرحله ای" نامیدیم، حواسمان را پرت نمی کند، چون به معنای واقعی کلمه روی یک صحنه است، سرعت می گیرد. و ارزش‌های اجرا و تولید برای طرفداران رازآلود بریتانیایی سرگرم‌کننده است، با Saoirse Ronan، مثل همیشه، شادی خالص در نقش استاکر جوان مشتاق (این نام‌ها!) و بازیگران به وضوح از سرگرمی با قراردادها و کهن الگوهای این ژانر لذت می‌برند. ارجاعاتی به فیلم قاتل سریالی "محل 10 ریلینگتون" و، با موفقیت کمتر، به یک قتل وحشتناک واقعی که ممکن است الهام بخش تله موش باشد، وجود دارد. اگر همه‌ی این‌ها کار زیادی به نظر می‌رسند، احتمالاً باید به نسخه اصلی یا متا رازهای بهتری مانند «Knives Out» و دنباله‌ی آتی آن «Glass Onion» و محصول تئاتری خنده‌دار The Play that Goes Wrong پایبند باشید.

با این حال، این همه شیک و اشتیاق نمی تواند این واقعیت را پنهان کند که راز خود هرگز به آن چیزی که دام آگاتا ساخته است نزدیک نمی شود. پس باز هم، هیچ کس دیگری نیز در صدر او قرار نگرفته است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 24 آبان 1401ساعت 20:01  توسط المیرا   بازدید 138 برچسب ها:

سریال حجره عجایب

بررسی سریال حجره عجایب - سریال ترسناکی که تماشای کامل قبل از هالووین است

گلچین هشت قسمتی این کارگردان برنده اسکار مملو از داستان های دلپذیر و زننده است که پر از هیجان انگیزترین صداهای ترسناک است.

برای تماشای این فیلم سینمایی کمدی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

چند شرط امن تر از طرفدار گیلرمو دل تورو وجود دارد. چه او در حال دمیدن زندگی در یک عروسک چوبی باشد، چه عاشق شدن سالی هاوکینز با یک ماهی، یا دفاع از مارتین اسکورسیزی به صورت آنلاین، به ظاهر منبعی بی پایان از لذت است. در آستانه هالووین، او با «کابینه کنجکاوی‌ها» (نتفلیکس) به ثمر نشستن خود ادامه می‌دهد، مجموعه‌ای هشت قسمتی که به همان اندازه که شیک و ترسناک است. در حالی که فرض بر این است که در هر مجموعه‌ای از مجموعه‌های گلچین، ضربه‌ها و فقدان‌هایی وجود دارد، اما هیچ چیز در این کابینه ارزش کنار گذاشتن ندارد.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر فیلم های خارجی، فیلم ایرانی نیز قرار دارد.      

دل تورو دو قسمت از اپیزودها را نوشته است، اما همه آنها را "سرپرست" کرده است و هشت کارگردان را برای ایجاد کابوس های مستقل جمع آوری کرده است. او در ابتدای هر کدام ظاهر می شود، بی شباهت به راد سرلینگ در The Twilight Zone. اما دل تورو چهره شوم تری را با حالتی کاملاً بی خندان به تصویر می کشد و هر قسمت را به شکلی شوم نشان می دهد که انگار یک شی نفرین شده است. کابینت تحت اللفظی در کنار او ظاهر می شود، یک سازه چوبی پرآذین که شبیه یک عمارت چند طبقه است. به ما گفته می شود که محتویات آن از کلید گرفته تا استخوان و شاخ تک شاخ متغیر است. در همین حال، کابینه دل تورو نیز مملو از برخی از هیجان‌انگیزترین صداهای ترسناک است، از جمله جنیفر کنت از The Babadook، آنا لیلی امیرپور از A Girl Walks Home Alone at Night و David Prior از The Empty Man. اما هرکدام پیشنهاد خود را ریشه در سبک خاص گیلرمو از افسانه‌های پیچ‌خورده، مملو از اثرات معده‌زن و اخلاقی بیمارگونه دارند. این کابینه ای است که در آن غرور شما را به جهنم می برد و ظلم ده برابر می شود.

فیلمهای سینمایی ایرانی جدید و فیلم سینمایی دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا قرار دارد.

سریال با Lot 36 به کارگردانی گیلرمو ناوارو، همکار بلندمدت دل تورو شروع می‌شود که برنده جایزه اسکار به عنوان فیلمبردار بهترین فیلم این کارگردان، هزارتوی پان، شد. رشته‌های مشابهی از فاشیسم و ​​فانتزی در لات 36 وجود دارد، که در آن تیم بلیک نلسون نقش یک سرباز کهنه‌کار نظامی را بازی می‌کند که به‌آرامی به‌واسطه صحبت‌های «راست جایگزین» بلعیده می‌شود. او روزهای خود را با تعقیب و گریز وام گیرندگان و فروش محتویات انبارهای متروکه می گذراند. بلیک نلسون فوق‌العاده است، تمام تلخی‌ها و خودخواهی‌های شستشوی مغزی فاشیستی‌اش را بازی می‌کند، اما به اندازه کافی شکاف‌های کوچک انسانیت را حفظ می‌کند تا قانع‌کننده باقی بماند، حتی زمانی که به ناچار با یک واحد ذخیره‌سازی با محتوای واقعاً وحشتناک روبرو می‌شود.

 

این مجموعه سپس در زیباترین داستان خود، موش‌های قبرستان، از وینچنزو ناتالی که پشت مکعب کابوس کافکایی کلاسیک بود، فرو می‌رود. با اقتباس از داستان کوتاه هنری کاتنر، فرض ساده است: یک دزد قبر جسد ثروتمندی را از زیر خاک بیرون می‌کشد، اما می‌بیند که موش‌ها آن را از خود دور می‌کنند. او بدون ترس، حیوانات موذی را از طریق تونل های تاریک و پیچ خورده تعقیب می کند و چیزی به مراتب بدتر را در آنجا کشف می کند. سفر از طریق تونل ها کاملاً کثیف و استرس زا است. لحظات به همان اندازه هولناک و وحشت بدنی وحشتناک داستان کالبد شکافی را پر می کند، جایی که پریور به عنوان پزشک مطب پزشکی قانونی با جسدی مواجه می شود که به چیزی بیش از یک «علت مرگ» نیاز دارد.

برای کودکان نیز برنامه کودک سینمایی جدید تهیه شده است.

در همین حال، مدل Pickman's HP Lovecraft در دستان کیت توماس کارگردان The Vigil است که پتانسیل خارق‌العاده دل تورو و ترس کیهانی لاوکرفت را با بازیگرانی به رهبری کریسپین گلاور همیشه جذاب می‌پذیرد. اما خارق‌العاده‌تر از همه، تماشای پانوس کازماتوس، کارگردان فیلم آوانگارد انتقام‌جوی نیکلاس کیج، مندی است. این سفر با مواد مخدر که به اشتباه انجام شد، افسانه ای به شخصیت شیطانی تبدیل می شود که احساس می کند از خانواده دل تورو بیرون آمده است.

یکی از ژانرهایی که میتوانید در نماوا بیابید فیلم سینمایی هندی عاشقانه است.

در طول سریال لحن تغییر می کند، اما همیشه یک پای خود را در فیلموگرافی دل تورو نگه می دارد. طنز تاریک فیلم پسر جهنمی در کابوس جدید The Outside وجود دارد، جایی که استیسی (یک کیت میکوچی فوق‌العاده بی دست و پا) نقش یک تاکسیدرمیست آماتور را بازی می‌کند که آرزو دارد با همکاران پر زرق و برق خود در بانک هماهنگ شود. علی‌رغم اعتراض‌های شوهرش (مارتین استار)، او نمی‌تواند در برابر فریب Alo Glo که توسط یک اردوگاه خوشمزه دن استیونز در تبلیغات تلویزیونی به فروش می‌رسد، مقاومت کند. این یک داستان کلاسیک از "مواظب باش چه آرزویی داری" است که با تمام قدرتی که از دل تورو و کارگردان امیرپور انتظار دارید انجام می شود.

دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی نیز از برنامه‌های نماوا است.

شاید مهم‌ترین انحراف از بسته، کمترین ترس اما دلهره‌آورترین ورودی باشد. The Murmuring می بیند که کنت با ستاره اش اسی دیویس برای داستانی غم انگیز از یک جفت پرنده شناس که به خانه ای منزوی عقب نشینی می کنند تا در مورد مهاجرت پرندگان تحقیق کنند و از یک فقدان وحشتناک نجات پیدا کنند، دوباره متحد می شود. این قطعه تمام غم و اندوه ملایم کار کنت و تراژدی ترسناک یتیم خانه دل تورو The Devil’s Backbone را دارد. همچنین آنچه را که کابینه کنجکاوی ها به یک پیروزی مطلق تبدیل می کند کاملاً در بر می گیرد. این به فیلمسازان این امکان را می‌دهد که بدون تضعیف روحیه خود از استاد الهام بگیرند، و به دل تورو داستان‌های بسیار دلپذیری برای ارائه به بیننده می‌دهد.

امکان دانلود نیز در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است. دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی دو ژانر محبوب است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 23 آبان 1401ساعت 22:50  توسط المیرا   بازدید 142 برچسب ها:

فیلم آسمان نیمه شب

در حماسه علمی تخیلی جاه طلبانه جورج کلونی برای نتفلیکس، فیلم آسمان نیمه شب، مردی در حال مرگ در یک سیاره در حال مرگ می چرخد. بر اساس کتاب لیلی بروکس-دالتون، این قطعه ای است که تقریباً به نظر می رسد توسط یک الگوریتم فیلمنامه نویسی طراحی شده است که توسط برخی از ژانرهای برتر فیلم های چند دهه اخیر طراحی شده است.

دستور غذا در اینجا پایه‌ای از «جاذبه» (که خود کلونی به همراه «بازگشته‌شده» از آن به عنوان تأثیرگذار یاد کرده است)، کمی از «جاده»، قطعه‌ای از «بین ستاره‌ای»، یک نما از «آد آسترا» است. یک پیمانه از «مریخی» و کمی «فرزندان مردان» برای طعم دادن. تنها تفکیک این ارجاعات، ذاتاً «آسمان نیمه‌شب» را به یک اشتباه تبدیل نمی‌کند، اما آنچه شگفت‌انگیز است این است که پس از در نظر گرفتن فیلم‌های بهتری که با این فراخوان‌های سطحی به خاطر باز می‌گردند، چقدر چیز کمی باقی می‌ماند. او در اولین اجرای روی پرده خود از سال 2016 استقبال می‌کند، اما کارگردانی کلونی به اندازه منظره‌ای که کاراکتر او طی می‌کند سرد است و حتی یک بار هم چیزی پیدا نمی‌کند که به نظر ارگانیک یا شخصیت محور باشد. خوب بنظر میرسه. به نظر عالی میرسد. تا آنجا که می تواند توخالی است.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کلونی نقش آگوستین لافت هاوس را بازی می کند که دانشمندی در انتهای جهان است. او تصمیم می گیرد پس از تخلیه ایستگاهش به دلیل یک بحران سیاره ای، عقب بماند. جزئیات زیادی ارائه نشده است، اما بروکس-دالتون، نویسنده مارک ال. اسمیت و کلونی به وضوح پیشنهاد می کنند که سیاره ما زمان زیادی ندارد و فیلمی را درباره فاجعه آب و هوایی در سال 2049 تنظیم می کند. آینده؟ ترسناک می شود. همچنین آیا این مرجع «بلید رانر 2049» است؟ احتمالاً نه، اما با توجه به آشنایی با بقیه فیلم، هر چیزی ممکن است.) آگوستین متوجه می شود که یک شاتل فضایی به نام اتر در راه است که به خانه ای می رود. که دیگر قابل سکونت نیست، و بنابراین او مأموریت خود را به آنها می دهد تا به آنها هشدار دهد که به دور خود برگردند و به سیاره ای که قبلاً برای گرفتن آینده نژاد بشر جستجو می کردند، برگردند. مشکل این است که سیگنال او به اندازه کافی قوی نیست که بتواند با اتر قبل از اینکه دیر شود ارتباط برقرار کند، و بنابراین او باید قطب شمال را طی کند تا به سیگنال قوی تر برسد. و او باید این کار را با دختری لال به نام آیریس (کائولین اسپرینگال) همراهی کند که اتفاقاً در حین تخلیه جا مانده است.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

«آسمان نیمه شب» بین سفر دلخراش آیریس و آگوستین و سفر بازگشت شاتل به رهبری یک باردار سالی رامبشایر (فلیسیتی جونز) می‌گذرد. شریک او تام (دیوید اویلوو) فرمانده کشتی است که شامل مایا (تیفانی بون)، سانچز (دمیان بیچیر) و میچل (کایل چندلر) نیز می شود. در بیشتر فیلم، سالی و گروهش نمی‌دانند چه اتفاقی در زمین می‌افتد، بنابراین در تلاش برای بازگشت به خانه‌ای که ویران شده، خطرات فضا را بررسی می‌کنند. در حالی که این یک فرض ذاتاً جالب را ایجاد می کند - معکوس کردن روایت های فضایی سنتی فیلم هایی مانند "Apollo 13" یا "Gravity" در حالی که اساساً یک مأموریت "ضد نجات" در زمین انجام می شود - کلونی هرگز سهمی را برای نیمی از فضا پیدا نمی کند. فیلم او صحنه‌هایی که در فضا اتفاق می‌افتند ماهرانه طراحی شده‌اند و توسط مارتین روهه به خوبی فیلم‌برداری شده‌اند، اما احساس می‌کنند که کاملاً فاقد احساسات انسانی هستند (تا زمانی که اکت نهایی به شکلی دستکاری آن را خواستار شود). چیزی آنقدر استریل و ضد عفونی کننده در فضای نیمه این فیلم وجود دارد که نمی تواند علاقه یا همدردی بیننده را فراتر از یک تمرین فیلمسازی حفظ کند. نه اکسیژن دارد و نه ضربان قلب.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

چیزهای موجود در قطب شمال مؤثرتر و مسلماً از نظر فنی تأثیرگذار هستند، اگرچه طرح داستان کمتر و کمتر معنا پیدا می کند - صحنه ای که در آن آگوستین در یخ سقوط می کند و تقریباً به طور قطع در اثر هیپوترمی یا شوک می میرد، هر حس واقع گرایی را که قبلاً وجود داشت، از بین می برد. ضعیف به دست آورد. بدتر از همه، کلونی نمی‌تواند آنقدر به نخ بچسبد که تنش یا درام ایجاد کند. ما تعهد یا انگیزه آگوستین را احساس نمی‌کنیم، زیرا دائماً به سراغ شخصیت‌های خسته‌کننده روی اتر می‌رویم یا، خیلی بدتر، به سراغ فلاش‌بک‌هایی می‌رویم که هیچ هدف عاطفی یا شخصیتی را دنبال نمی‌کنند تا زمانی که یک چرخش نهایی فاش شود. به نظر می‌رسد کارگردان کلونی تقریباً در حال مقابله با سرمایه‌گذاری بالقوه تماشاگران است، که باعث می‌شود ملودرام و پیچش‌های آخرین اثر دستکاری‌کننده‌تر به نظر برسد.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

نکاتی از فیلم وجود دارد که می توانست باشد. کلونی یک شیمی سریع و موثر با اسپرینگال ایجاد می کند. مطمئناً، او بیشتر وسیله‌ای است تا به شخصیت او چیزی بزرگ‌تر بدهد تا برایش بجنگد، اما آنها رابطه‌ای خاموش دارند که کار می‌کند. (اگرچه فیلم به اندازه کافی لحظات آرامی ندارد، تا حدی به لطف موسیقی تهاجمی الکساندر دسپلات). در سینما نسبت به افرادی که نتفلیکس را با تلفن خود تماشا می کنند.

بیشتر اوقات، «آسمان نیمه‌شب» مانند زباله‌های فضایی بین سه موقعیت خود - شاتل، قطب شمال، فلاش بک - به جای اینکه احساس کند در حال ایجاد شتاب است، می‌چرخد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 آبان 1401ساعت 14:20  توسط المیرا   بازدید 114 برچسب ها:

فیلم آسمان نیمه شب

در حماسه علمی تخیلی جاه طلبانه جورج کلونی برای نتفلیکس، فیلم آسمان نیمه شب، مردی در حال مرگ در یک سیاره در حال مرگ می چرخد. بر اساس کتاب لیلی بروکس-دالتون، این قطعه ای است که تقریباً به نظر می رسد توسط یک الگوریتم فیلمنامه نویسی طراحی شده است که توسط برخی از ژانرهای برتر فیلم های چند دهه اخیر طراحی شده است.

دستور غذا در اینجا پایه‌ای از «جاذبه» (که خود کلونی به همراه «بازگشته‌شده» از آن به عنوان تأثیرگذار یاد کرده است)، کمی از «جاده»، قطعه‌ای از «بین ستاره‌ای»، یک نما از «آد آسترا» است. یک پیمانه از «مریخی» و کمی «فرزندان مردان» برای طعم دادن. تنها تفکیک این ارجاعات، ذاتاً «آسمان نیمه‌شب» را به یک اشتباه تبدیل نمی‌کند، اما آنچه شگفت‌انگیز است این است که پس از در نظر گرفتن فیلم‌های بهتری که با این فراخوان‌های سطحی به خاطر باز می‌گردند، چقدر چیز کمی باقی می‌ماند. او در اولین اجرای روی پرده خود از سال 2016 استقبال می‌کند، اما کارگردانی کلونی به اندازه منظره‌ای که کاراکتر او طی می‌کند سرد است و حتی یک بار هم چیزی پیدا نمی‌کند که به نظر ارگانیک یا شخصیت محور باشد. خوب بنظر میرسه. به نظر عالی میرسد. تا آنجا که می تواند توخالی است.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

کلونی نقش آگوستین لافت هاوس را بازی می کند که دانشمندی در انتهای جهان است. او تصمیم می گیرد پس از تخلیه ایستگاهش به دلیل یک بحران سیاره ای، عقب بماند. جزئیات زیادی ارائه نشده است، اما بروکس-دالتون، نویسنده مارک ال. اسمیت و کلونی به وضوح پیشنهاد می کنند که سیاره ما زمان زیادی ندارد و فیلمی را درباره فاجعه آب و هوایی در سال 2049 تنظیم می کند. آینده؟ ترسناک می شود. همچنین آیا این مرجع «بلید رانر 2049» است؟ احتمالاً نه، اما با توجه به آشنایی با بقیه فیلم، هر چیزی ممکن است.) آگوستین متوجه می شود که یک شاتل فضایی به نام اتر در راه است که به خانه ای می رود. که دیگر قابل سکونت نیست، و بنابراین او مأموریت خود را به آنها می دهد تا به آنها هشدار دهد که به دور خود برگردند و به سیاره ای که قبلاً برای گرفتن آینده نژاد بشر جستجو می کردند، برگردند. مشکل این است که سیگنال او به اندازه کافی قوی نیست که بتواند با اتر قبل از اینکه دیر شود ارتباط برقرار کند، و بنابراین او باید قطب شمال را طی کند تا به سیگنال قوی تر برسد. و او باید این کار را با دختری لال به نام آیریس (کائولین اسپرینگال) همراهی کند که اتفاقاً در حین تخلیه جا مانده است.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

«آسمان نیمه شب» بین سفر دلخراش آیریس و آگوستین و سفر بازگشت شاتل به رهبری یک باردار سالی رامبشایر (فلیسیتی جونز) می‌گذرد. شریک او تام (دیوید اویلوو) فرمانده کشتی است که شامل مایا (تیفانی بون)، سانچز (دمیان بیچیر) و میچل (کایل چندلر) نیز می شود. در بیشتر فیلم، سالی و گروهش نمی‌دانند چه اتفاقی در زمین می‌افتد، بنابراین در تلاش برای بازگشت به خانه‌ای که ویران شده، خطرات فضا را بررسی می‌کنند. در حالی که این یک فرض ذاتاً جالب را ایجاد می کند - معکوس کردن روایت های فضایی سنتی فیلم هایی مانند "Apollo 13" یا "Gravity" در حالی که اساساً یک مأموریت "ضد نجات" در زمین انجام می شود - کلونی هرگز سهمی را برای نیمی از فضا پیدا نمی کند. فیلم او صحنه‌هایی که در فضا اتفاق می‌افتند ماهرانه طراحی شده‌اند و توسط مارتین روهه به خوبی فیلم‌برداری شده‌اند، اما احساس می‌کنند که کاملاً فاقد احساسات انسانی هستند (تا زمانی که اکت نهایی به شکلی دستکاری آن را خواستار شود). چیزی آنقدر استریل و ضد عفونی کننده در فضای نیمه این فیلم وجود دارد که نمی تواند علاقه یا همدردی بیننده را فراتر از یک تمرین فیلمسازی حفظ کند. نه اکسیژن دارد و نه ضربان قلب.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

چیزهای موجود در قطب شمال مؤثرتر و مسلماً از نظر فنی تأثیرگذار هستند، اگرچه طرح داستان کمتر و کمتر معنا پیدا می کند - صحنه ای که در آن آگوستین در یخ سقوط می کند و تقریباً به طور قطع در اثر هیپوترمی یا شوک می میرد، هر حس واقع گرایی را که قبلاً وجود داشت، از بین می برد. ضعیف به دست آورد. بدتر از همه، کلونی نمی‌تواند آنقدر به نخ بچسبد که تنش یا درام ایجاد کند. ما تعهد یا انگیزه آگوستین را احساس نمی‌کنیم، زیرا دائماً به سراغ شخصیت‌های خسته‌کننده روی اتر می‌رویم یا، خیلی بدتر، به سراغ فلاش‌بک‌هایی می‌رویم که هیچ هدف عاطفی یا شخصیتی را دنبال نمی‌کنند تا زمانی که یک چرخش نهایی فاش شود. به نظر می‌رسد کارگردان کلونی تقریباً در حال مقابله با سرمایه‌گذاری بالقوه تماشاگران است، که باعث می‌شود ملودرام و پیچش‌های آخرین اثر دستکاری‌کننده‌تر به نظر برسد.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

نکاتی از فیلم وجود دارد که می توانست باشد. کلونی یک شیمی سریع و موثر با اسپرینگال ایجاد می کند. مطمئناً، او بیشتر وسیله‌ای است تا به شخصیت او چیزی بزرگ‌تر بدهد تا برایش بجنگد، اما آنها رابطه‌ای خاموش دارند که کار می‌کند. (اگرچه فیلم به اندازه کافی لحظات آرامی ندارد، تا حدی به لطف موسیقی تهاجمی الکساندر دسپلات). در سینما نسبت به افرادی که نتفلیکس را با تلفن خود تماشا می کنند.

بیشتر اوقات، «آسمان نیمه‌شب» مانند زباله‌های فضایی بین سه موقعیت خود - شاتل، قطب شمال، فلاش بک - به جای اینکه احساس کند در حال ایجاد شتاب است، می‌چرخد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 آبان 1401ساعت 14:20  توسط المیرا   بازدید 103 برچسب ها:

فیلم اتاق ماروین

یک خط دیالوگ وجود دارد که اواخر فیلم اتاق ماروین می آید و حاوی کلید کل فیلم است. زنی که سال ها زندگی خود را به تعویق انداخته است، برای مراقبت از پدری که «در حال مرگ است» صحبت می شود. به مدت 20 سال - آهسته آهسته، به طوری که من چیزی را از دست ندهم.» آیا زندگی او تلف شده است؟ او این را باور نمی کند. او می گوید: "من خیلی خوش شانس بودم که توانستم کسی را آنقدر دوست داشته باشم." نام این زن بسی (دایان کیتون) است. او در فلوریدا با پدرش ماروین (هیوم کرونین) که هنوز در حال مرگ است زندگی می کند. یک خاله خالخالی (گوئن وردون) که نوعی وسیله پزشکی می پوشد که همیشه درب گاراژ را باز می کند. بسی متوجه شده است که سرطان دارد، اما ممکن است با پیوند مغز استخوان جانش را نجات دهد. تنها کاندیدای اهداکنندگان عبارتند از: لی (مریل استریپ)، خواهری که سال‌هاست او را ندیده است، و دو فرزند لی، اگر بخواهند کمکی کنند، زخم‌های قدیمی باید دوباره باز شوند

.

فیلم خارجی و سریال خارجی را میتوانید از سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

لی در اوهایو زندگی می کند، جایی که زندگی پرمخاطره او اخیراً تغییر کرده است. او مدرک خود را در رشته زیبایی دریافت کرده است. همچنین سیر نزولی داشته است. پسر بزرگترش هنک (لئوناردو دی کاپریو) به تازگی خانه را به آتش کشیده است. پسر کوچکتر او چارلی (هال اسکاردینو) به این اتفاق واکنش نشان داده است، همانطور که او به بیشتر واکنش نشان می دهد و بینی خود را در یک کتاب فرو می کند. لی در یک موسسه به ملاقات هنک می‌رود، جایی که او با افتخار گزارش می‌دهد: «دیگر به من بند نمی‌زنند!» او به او می‌گوید: «از این امتیاز سوء استفاده نکن.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها به سایت فیلم نماوا بروید.

این دو خواهر سال‌هاست که کارت‌های کریسمس را رد و بدل نکرده‌اند، به دلایلی که مطمئناً در مورد آنها توافق نمی‌کنند.

در طرح کلی، این داستان در همان قفسه با «Gilbert Grape چه می خورد» درام فیلم دیگری درباره یک خانواده بدکار (همچنین با بازی دی کاپریو) پیش می رود. هر دو فیلم دارای فرزندانی هستند که اسیر والدینی هستند که به طور مزمن در خانه به سر می برند. هر دو فرزندی دارند که رفتارش غیرقابل پیش بینی و شاید خطرناک باشد. هر دو دارای رگ سرشار از شوخ طبعی هستند. هر دو در مورد قدرت شفابخش قربانی هستند.

در نماوا، فیلم ایرانی، برنامه کودک نیز در کنار فیلم خارجی وجود دارد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ بین فیلم‌ها، برای بیننده، این است که «اتاق ماروین» قدرت ستاره‌ای زیادی دارد: نه تنها استریپ و کیتون، بلکه رابرت دنیرو نیز به‌عنوان یک پزشک معذرت‌خواه و جدا شده که تلاش‌هایش برای اطمینان‌بخشی به نظر می‌رسد. همیشه هشداردهنده. (یک دکتر چند چرخش می تواند روی کلمات "نتایج آزمایش" بگذارد؟) چهره های معروف در ابتدا غرق شدن در داستان را دشوار می کنند، اما در نهایت ما این کار را انجام می دهیم. شخصیت ها آنقدر متقاعد کننده می شوند که حتی اگر از کیتون و استریپ هم مطلع باشیم، انگار این اتفاقات برای آنها رخ می دهد. (دنیرو هرگز آنقدر واقعی نمی شود، و همچنین دن هدایا، که به عنوان برادر مشکل دارش باهوش است، نمی شود، اما این مهم نیست زیرا آنها مانند احمق های یک تراژدی عمل می کنند.) لی هنک و چارلی را برای رانندگی در ماشین انباشته می کند. پایین جنوب، که طی آن هنک (در زمان آزادی از خانه نوجوانان) را روی یک زنجیر بسیار کوتاه نگه می دارد. (پس از آتش زدن خانه، طبیعتاً اجازه کبریت به او داده نمی شود، بنابراین وقتی می خواهد سیگار بکشد، چارلی، کودک 10 ساله را می خواهد تا سیگارش را روشن کند.) وقتی او برای اولین بار بسی را می بیند، رکود و ناباوری وجود دارد: هر دو. 20 سال سن داشته اند، مگر در ذهن یکدیگر - و در ذهن خودشان.

انیمه جدید ژاپنی جدید را از نماوا دنبال کنید.

هنگامی که خواهران دوباره به هم می رسند، مطالب در یک سری گفتگوهای کاوشگر خلاصه می شود و ما منشا داستان را به عنوان یک نمایشنامه احساس می کنیم. (این فیلم توسط اسکات مک فرسون نوشته شد و اولین بار در سال 1990 در تئاتر گودمن شیکاگو تولید شد؛ مک فرسون نسخه ای از فیلمنامه را قبل از مرگش در سال 1992 نوشت.) منشأ صحنه، اگرچه ما آنها را احساس می کنیم، مشکلی نیست زیرا این دو زن * نیاز به صحبت کردن با یکدیگر چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد و کارگردان جری زاکس به آنها اجازه می دهد آن را بگویند.

فیلمهای سینمایی ایرانی، فیلم های اسکار، انیمیشن جدید دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

خانواده ها چگونه از هم می پاشند؟ چرا بسیاری از آنها یک خواهر و برادر دارند که مسئولیت نگهداری از "خانه خانواده" و مراقب بودن را بر عهده می گیرد، در حالی که برخی دیگر تا آنجا که می توانند دور و سریع می روند؟ آیا یکی شهید می شود و بقیه سوء استفاده می کنند؟ چیزی که «اتاق ماروین» استدلال می‌کند این است که لی، با فرار از بیماران در خانه، ممکن است خودش را کوتاه کرده باشد، و اینکه بسی، «به بالین پدرش که به تدریج در حال مرگ است، زنجیر شده است». ممکن است منتفع شده باشد یا شاید نه؛ شايد لي از نظر قانون اساسي قادر به مراقبت از پدرش نبود و بهتر بود از سر راهش خودداري كند. در «اتاق ماروین» نکته‌ای وجود دارد که چنین پرسش‌هایی پرسش‌های موازی را در ذهن من ایجاد می‌کند؛ همه خانواده‌ها بیماری و مرگ دارند و بنابراین همه خانواده‌ها چنین سؤالاتی را ایجاد می‌کنند

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال دانلود فیلم مانند دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است..

آیا یکی از سه بازدیدکننده از اوهایو برای عمل پیوند مناسب است؟ آیا بسی زنده خواهد ماند؟ پدرش خواهد مرد؟ عمق واقعی "اتاق ماروین" در این واقعیت آشکار می شود که داستان درباره این سوالات نیست. آنها اتفاقی هستند. فیلم در عوض بر روی روش هایی تمرکز می کند که دو خواهر با رابطه خود برخورد می کنند - کاری که هر دو به شدت به انجام آن نیاز دارند. - و روشی که پسرها هر چند به طور تصادفی چیزی در مورد تفاوت بین ناراحتی واقعی و شکایات دوران کودکی یاد می گیرند.

فیلم های خانوادگی دسته ی دیگری هستند که محبوب نماوایی ها هستند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 16 آبان 1401ساعت 23:27  توسط المیرا   بازدید 196 برچسب ها:

فیلم آخرین سامورایی

فیلم آخرین سامورایی ساخته ادوارد زویک درباره دو جنگجو است که فرهنگشان آنها را بیگانه می کند، اما ارزش هایشان آنها را رفیق می کند. صحنه‌های نبرد تکان‌دهنده و با ظرافت نصب شده‌اند، اما کمتر به این موضوع می‌پردازند که چه کسی برنده می‌شود تا اینکه چه چیزی را می‌توان با مردن ثابت کرد. زیبا طراحی شده، هوشمندانه نوشته شده است، با اطمینان عمل کرده است، حماسه ای غیر معمول متفکرانه است. قدرت آن تنها با پایانی به خطر می‌افتد که به طرز وحشتناکی از آنچه که فیلم واقعاً درباره آن است، عقب نشینی می‌کند

.

فیلم خارجی و سریال خارجی را میتوانید از سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

تام کروز و کن واتانابه در نقش یک کهنه سرباز کهنه کار جنگ داخلی و یک جنگجوی مغرور سامورایی همبازی می شوند. کروز نقش ناتان آلگرن، قهرمان جنگی را بازی می‌کند که اکنون بیش از حد می‌چرخد و می‌نوشد، بدون هدف در زندگی. او توسط آمریکایی هایی استخدام می شود که مزدورانی را برای آموزش ارتش برای امپراتور ژاپن استخدام می کنند که می خواهد کشورش را به دنیای مدرن منتقل کند و با شورش سامورایی ها روبرو می شود.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها به سایت فیلم نماوا بروید.

نقش رهبر سامورایی کاتسوموتو (واتانابه) پیچیده است. او در حال مبارزه با مردان امپراتور است، اما به دلیل وفاداری به سنتی که امپراطور نمایندگی می کند، اگر امپراتور درخواست می کرد، در یک لحظه جان خود را فدا می کرد. اما ژاپن برای رها کردن روش های قرون وسطایی خود و تقلید از غرب، تب و تاب آن را گرفته است، و غرب می بیند که در مرحله گذار پول به دست می آید: نمایندگان شرکت اسلحه سازی رمینگتون قراردادهای بزرگی را برای خرید تسلیحات تکمیل می کنند، و سفارت ایالات متحده یک کشور است. اتاق تهاتر برای ترتیبات تجاری سودآور.

در نماوا، فیلم ایرانی، برنامه کودک نیز در کنار فیلم خارجی وجود دارد.

آلگرن به عنوان یک بدبین در این دیگ فرود می آید. به او گفته می‌شود که سامورایی‌ها «وحشی‌هایی با تیر و کمان» هستند، اما می‌بیند که مستشاران آمریکایی در آموزش ارتش مدرن ژاپنی برای مبارزه با آنها کار ضعیفی انجام داده‌اند. با هدایت نیروهای محاکمه نشده خود به نبرد، او اسیر می شود و با مرگ روبرو می شود - اما با یک کلمه از کاتسوموتو که او را به عنوان زندانی به دهکده پسرش باز می گرداند، امان می یابد.

انیمه جدید ژاپنی جدید را از نماوا دنبال کنید.

در این نقطه است که "آخرین سامورایی" شروع به نشان دادن خود به عنوان چیزی بیش از یک عکس اکشن می کند. کاتسوموتو که به راحتی انگلیسی صحبت می کند، توضیح می دهد که آلگرن را زنده نگه داشته است زیرا می خواهد دشمنش را بشناسد. آلگرن ابتدا از صحبت کردن امتناع می کند، اما به تدریج، در طول زمستان طولانی و بارانی اسارت، شروع به گفتگوهای فلسفی با مرد دیگر درباره اخلاق جنگ و جنگجویان می کند. برخی از این گفتگوها شبیه مبادلات سقراطی است:

 

کاتسوموتو: "آیا شما معتقدید که یک مرد می تواند سرنوشت خود را تغییر دهد؟"

فیلمهای سینمایی ایرانی، فیلم های اسکار، انیمیشن جدید دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

آلگرن: "من معتقدم که یک مرد هر کاری که از دستش بر می آید انجام می دهد تا اینکه سرنوشتش فاش شود."

برای آلگرن، زندگی سنتی روستا یک مقوی آرامش بخش است. او که با کابوس‌های ناشی از تجربیات دوران جنگش تسخیر شده است، اعتراف می‌کند: «اینجا من اولین خواب بی‌آزارم را پس از چندین سال می‌دانم». او در خانه تاکا (کویوکی)، بیوه مردی که او در جنگ کشته است، اسکان داده شده است، و اگرچه او به تلخی از کاتسوموتو شکایت می کند، اما چهره ای خندان را در حضور آلگرن حفظ می کند.

آلگرن: من شوهرش را کشتم!

 

کاتسوموتو: "مرگ خوبی بود."

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال دانلود فیلم مانند دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

کاتسوموتو جان خود را برای دفاع از قانون در حال مرگ سامورایی ها عهد کرده است. آلگرن خود را در حال تغییر تدریجی وفاداری، دور از مزدوران و به سمت سامورایی ها می بیند، اما تغییر او درونی است، نه ایدئولوژیک. او با کاتسوموتو ارتباط برقرار می کند، به او احترام می گذارد، می خواهد در چشمان او احترام پیدا کند. این فیلم حقیقت نظامی جهانی را نشان می‌دهد که مردان در نبرد نه به خاطر هدفشان بلکه از وفاداری به رفقای خود انگیزه دارند.

«آخرین سامورایی» این قرارداد را می شکند که قهرمان غربی همیشه برتر از فرهنگ محلی است که در آن غرق شده است. سرخپوستان، اما این فیلم یک گام فراتر می رود و به وضوح معتقد است که جامعه سنتی کاتسوموتو از مدرنیسمی که توسط آمریکایی ها تخلیه می شود برتر است. کاتسوموتو معلم است و آلگرن دانش آموز، و فیلم به طرز شگفت انگیزی الگوها و بافت های گذشته ژاپنی را بازسازی می کند. طراحی تولید، دکورها و لباس‌های آن شگفت‌انگیز است.

واتانابه حضوری عمیق و قدرتمند است. او این پتانسیل را دارد که پس از توشیرو میفونه به اولین ستاره ژاپنی جهان تبدیل شود. کروز در حال حاضر یک ستاره است و مورد هدف کسانی قرار خواهد گرفت که مستعد دیدن او هستند و نه شخصیت او، اما در اینجا فکر می کنم ستاره شدن او برای این فیلم کارساز است، زیرا او هم خلبان خلبان "تاپ گان" و هم خلبان را با خود به جنگ می برد. جانباز خسته از جنگ "متولد چهارم تیر". بازیگران به فیلم با پیام مدفون خود کمک می کنند، که در مورد آموزش مجدد یک سرباز معمولی آمریکایی است.

بازیگران نقش مکمل فوق‌العاده هستند: کویوکی بی‌صدا در نقش بیوه‌ای که تمایل جنسی را احساس می‌کند اما آن را سرکوب می‌کند، به هم می‌زند. تونی گلدوین به‌عنوان مزدور سرسخت آمریکایی، غمگین می‌شود و تهدید می‌کند. تیموتی اسپال مترجم انگلیسی است که کلمات را می داند اما موسیقی را نه. Scichinosuke Nakamura نقش امپراتور را در نقش مردی رنج‌دیده و خجالتی بازی می‌کند که ارزش‌های کاتسوموتو را تحسین می‌کند، حتی در حالی که با مشاورانش موافق است که شورش باید سرکوب شود. او در یک نقطه فکر می کند: "من یک خدای زنده هستم - تا زمانی که آنچه را که آنها می گویند درست است انجام دهم

کارگردان فیلم ادوارد زویک است که سایر فیلم‌های جنگی او (شکوه، افسانه‌های پاییز، شجاعت زیر آتش) نیز به مردانی پرداخته‌اند که وفاداری‌های شخصی‌شان مهم‌تر از ایدئولوژی سیاسی بوده است. در اینجا او به آلگرن سخنرانی می کند و به کاستر حمله می کند که آخرین موضع او در ذهن همه جا خوش کرده بود. ("او یک قاتل بود که عاشق افسانه خود شد و سربازانش به خاطر آن جان باختند.") بله، اما آلگرن آخرین صحنه نبرد این فیلم را چگونه توصیف می کند که در آن کاتسوموتو افراد خود را به سمت مرگ حتمی هدایت می کند. ? مطمئناً، مردانش در ارزش‌های او مشترکند، اما آیا عنصری وجود دارد که به دنبال «یک مرگ خوب» باشد؟ آیا مرزی بین مردن برای چیزی که به آن اعتقاد دارید و مردن به خاطر چیزی که به آن اعتقاد دارید وجود دارد؟

اینکه فیلم این سوال را مطرح می کند نشان می دهد که چقدر متفکرانه است. اگر «آخرین سامورایی» به گونه‌ای تمام می‌شد که با لحن و جهت آن همخوانی داشت، به احساسات واقعی‌اش صادق بود. اما پایان با الزامات هالیوود مطابقت دارد و ما احساس می کنیم هوا از تصویر خارج می شود. یک فیلم هنری می تواند به مخاطب خود اعتماد کند تا نتیجه لازم را دنبال کند. یک پایان هالیوودی فرض می کند که مخاطب در پایان غافلگیر می شود، کم هوش و احساساتی می شود و باید با آبنبات چوبی اش تغذیه شود.

فیلم های خانوادگی دسته ی دیگری هستند که محبوب نماوایی ها هستند.

«آخرین سامورایی» عظمتی در خود دارد، اما از پایانی که می‌توانست به آن تأثیر واقعی بدهد، چشم پوشی می‌کند. اگر قرار باشد یک پایان جایگزین روی DVD وجود داشته باشد، می دانم که باید چه چیزی را نشان دهد -- و به گمان من، ادوارد زویک هم همین کار را می کند.

 

نکته: «آخرین سامورایی» کدام شخصیت است -- کاتسوموتو یا آلگرن؟ برای هر دو می توان پرونده ساخت."

+ نوشته شده در  شنبه 14 آبان 1401ساعت 22:59  توسط المیرا   بازدید 138 برچسب ها:

فیلم خارجی ورود

در مورد موج اخیر داستان های شخصی که از طریق ژانر ترسناک روایت می شوند، مطالب زیادی نوشته شده است، اما روند به همان اندازه جالب در ژانر علمی تخیلی نیز وجود دارد. در چند سال گذشته، ما شاهد این بودیم که این ژانر نه تنها برای بررسی قدرت سفرهای فضایی یا آینده ای پسا آخرالزمانی، بلکه به عنوان راهی برای پرداختن به بشریت معمولی بیش از داستان های ماجراجویی آینده نگر استفاده می شود. پیوستن به فیلم‌هایی مانند «جاذبه»، «میان ستاره‌ای» و «مریخی» جاه‌طلبانه و تکان‌دهنده دنیس ویلنوو است، فیلمی که درباره روزی است که کیهان برای همیشه تغییر کرد، اما با وجود گسترش روایت جهانی خود بیشتر بر روی یک داستان متمرکز می‌شود.

فیلم خارجی و سریال خارجی را میتوانید از سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

بیشتر درباره غم و اندوه، زمان، ارتباط و شفقت است تا سرعت انحراف، و فیلمی است که سؤال می‌پرسد. چگونه به چیزی نزدیک می شویم که ما را به وحشت می اندازد؟ چرا ارتباط از طریق زبان مهم است نه عمل؟ آخرین نمایش فیلم ورود به ایده‌های بزرگ زندگی می‌پردازد که من اینجا آن‌ها را خراب نمی‌کنم، اما تماشاگران باید بدانند که فیلم ویلنوو خوشایندتر از «مریخی»، اولین نمایش بزرگ TIFF ریدلی اسکات در سال گذشته نیست. این فیلمی است که برای به چالش کشیدن همزمان بینندگان، حرکت دادن آنها و تشویق آنها به صحبت طراحی شده است. در بیشتر موارد، موفق می شود.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها به سایت فیلم نماوا بروید.

ایمی آدامز در نقش لوئیز، کارشناس زبان شناسی که در روزی که 12 جسم پرنده ناشناس وارد مدار زمین می شوند، عملکردی مطمئن و تاثیرگذار دارد. علی‌رغم آنچه که به مردم می‌گویند - که در ابتدا چیز زیادی نیست - دولت‌های جهان اولین تماس را با موجودات درونی برقرار کرده‌اند، موجوداتی که به‌طور مبهم شبیه قدرت‌های برتر به نظر می‌رسند که یک اختاپوس را با یک دست غول‌پیکر ادغام کرده‌اند. لوئیز با همکاری ارتش و دانشمندی به نام ایان (جرمی رنر)، به دنبال یافتن پاسخ یک سوال بسیار ساده است: چه می خواهید؟ هپت پادها، همانطور که در نهایت به آنها گفته می شود، با صداهایی صحبت می کنند که گاهی صداهای نهنگ را منعکس می کند، اما لوئیز به سرعت می آموزد که زبان نوشتاری راهی برای برقراری ارتباط است، حتی روش پیچیده نوشتن گردشگران بین ستاره ای را رمزگشایی می کند. با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن او به این که بتواند آن سؤال مهم را به گونه‌ای بیان کند که آن (و پاسخ آن) قابل درک باشد، ناآرامی جهان ادامه دارد. آیا غریزه محافظ انسان قبل از اینکه رهبران علم و زبانش بتوانند راهی برای متوقف کردن آن بیابند وارد می شود؟

در نماوا، فیلم ایرانی، برنامه کودک نیز در کنار فیلم خارجی وجود دارد.

لوئیز نیز تاریکی در زندگی خود دارد. صحنه های آغازین جزئیات تولد، زندگی کوتاه و مرگ یک کودک است. آدامز در تمام طول مدت، لوئیز را با یک جریان احساسی آرام و مؤثر که برای موفقیت فیلم ضروری است، آغشته می کند. این فیلمی است که گاهی بیش از حد عقیم می شود، اما آدامز همیشه آماده است تا آن را پایه گذاری کند. چشم انداز ویلنوو به خصوص CGI سنگین نیست، و به آدامز اجازه می دهد تا به گونه ای کار کند که احساس می شود قابل ارتباط باشد. چیزهای زیادی در ذهن و قلب این شخصیت می گذرد، به خصوص در آخرین پرپیچ و خم، که آدامز می توانست با آن "بزرگ" پیش برود، اما در واقع یکی از ظریف ترین و داخلی ترین اجراهای فیلم علمی تخیلی است که من تا به حال دیده ام. . و این گواهی بر موفقیت «Arrival» است که این چهره اوست – نه طراحی چشمگیر کشتی/موجود بیگانه – که مردم به یاد خواهند آورد.

انیمه جدید ژاپنی جدید را از نماوا دنبال کنید.

همانطور که اخیراً، ویلنوو اهمیت احاطه کردن خود را با افراد با استعداد درک می کند. در این مورد، دو نفر از MVP های غیرقابل انکار فیلم، فیلمبردار بردفورد یانگ، نابغه ای که «سلما» و «خشن ترین سال» را فیلمبرداری کرد و آهنگساز یوهان یوهانسون هستند. ترکیب‌بندی‌های دومی در اینجا برای هر ضربان احساسی فیلم ضروری است، هوای تنش را در نیمه اول فیلم و جریان‌های متحرک قسمت پایانی را مشخص می‌کند. رویکرد یانگ به زیبایی لمسی است و از دنیای طبیعی برای واقعی کردن این داستان غیرطبیعی استفاده می کند. ممکن است نتوانیم به طور کامل با روایت لوئیز ارتباط برقرار کنیم، اما می‌توانیم تصویر کودکی را که در یک مزرعه می‌دوید قدردانی کنیم. تصاویر یانگ بر خلاف فیلم‌برداری پرفروش‌های متلاطم که در فیلم‌های علمی تخیلی به دیدنش عادت کرده‌ایم، روان است. مهمتر از همه، به نظر می رسد که همه چیز در اینجا یک دیدگاه است - فیلمبرداری، کارگردانی، بازیگری، موسیقی متن و غیره - به جای بلاک باسترهای تولید شده در کارخانه که اخیراً دیده ایم.

فیلمهای سینمایی ایرانی، فیلم های اسکار، انیمیشن جدید دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

علیرغم همه این‌ها، «ورود» کمی در وسط فرو می‌رود، نقطه‌ای که ممکن است برخی از بینندگان را برای همیشه از دست بدهد. کنش «نخستین تماس» به طور غیرقابل انکاری مطمئن است و صحنه‌های هدفمند نهایی فیلم به طرز خیره‌کننده‌ای جاه‌طلبانه هستند، اما سرعت «ورود» در وسط کمی بیش از حد نرم می‌شود و در کل متوجه عقیم بودن قطعه می‌شویم. بدون اینکه چیزی خراب شود، حفظ ارزش شوک پیچش‌های قسمت نهایی تصمیم‌گیری‌های روایی را در میانه‌بخش مجبور می‌کند که وقتی آماده شرکت‌کننده‌ایم، ما را به کنش فیلم نگاه می‌دارد. ویلنوو کارگردان با استعدادی است، اما این فیلم فاقد درجه‌ای از حرارت است که به ضربه‌های احساسی و فلسفی صحنه‌های پایانی کمک کند. همانطور که هست، ما اغلب احساس می کنیم پشت مانعی هستیم که لوئیز هنگام برقراری ارتباط با موجودات بیگانه ای که ابوت و کاستلو را دوبله می کند، استفاده می کند.  همانطور که او می خواهد انجام دهد، ما می خواهیم تجهیزات را برداریم و پشت آن صفحه قرار بگیریم.

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال دانلود فیلم مانند دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

با این حال، این فیلمسازی جاه طلبانه و موفقی است که شایسته تماشاگر است. این فیلمی است که بینندگان را وادار می‌کند تا درباره آنچه که ما را واقعاً انسان می‌سازد، و تأثیر غم و اندوه بر آن خط زمانی وجود، تجدید نظر کنند. در بهترین حالت، و عمدتاً از طریق بازی آدامز، فیلم پیشنهاد می‌کند که همه ما آن روزها را داشته‌ایم که در آن ارتباطات قطع می‌شود و ترس از ناشناخته‌ها شروع می‌شود. و این بهترین ما هستیم که پشتکار می‌کنیم، از کوبیدن بلند می‌شویم. خراب و خراب شده را تعمیر کنید.

فیلم های خانوادگی دسته ی دیگری هستند که محبوب نماوایی ها هستند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 10 آبان 1401ساعت 18:01  توسط المیرا   بازدید 159 برچسب ها:

فیلم حیوانات شبگرد

فیلم حیوانات شبگرد ممکن است یکی از بهترین فیلم های سال 2016 باشد یا نباشد، اما کاملاً یکی از جالب ترین هاست. یا شاید باید بگویم حداقل خسته کننده است. اگر من گیج به نظر می‌رسم، به این دلیل است که هستم. به نوعی کمی. «حیوانات شبانه» اثری استثنایی و غیرقابل انکار است، اما همچنین فیلمی است که قرار است کمی به شما بچسبد. در واقع، تام فورد نویسنده/کارگردان در بیان دیدگاه خود در مواقعی آنقدر سرسخت است که فکر می کنید از تماشاگری که حداقل کمی از او به خاطر فیلم عصبانی نبوده ناامید می شود.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

از خواندن پاسخ های فیلم در زمان پخش آن در جشنواره فیلم تورنتو می دانم که برخی از منتقدان از تصاویر افتتاحیه فیلم که در تیتراژ ابتدایی آن نقش دارند بسیار عصبانی بودند. من در اینجا خجالتی نخواهم بود - آنها نماهایی از یک سری زن برهنه هستند که با لباس های جلیقه ای تزئین شده اند، پوم پوم ها را تکان می دهند و جرقه های روشن و مانند آن را به اهتزاز در می آورند. پیچ و تاب این است که این زنان برهنه، از نظر یک فرد، به طرز مرضی چاق هستند، گاهی اوقات تا حدی به نظر می رسند که تغییر شکل داده یا مثله شده اند، و دیدن عکس ها در حرکت آهسته جای تعجب نیست.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

همانطور که در ماه سپتامبر، از جشنواره فیلم ونیز، وقتی در مورد فیلم نوشتم، مشاهده کردم، گفتم که تصاویر بیهوده نیستند، یا - باید می گفتم - بدون دلیل منطقی. (این بررسی برگرفته از افکار و کلماتی است که من در مورد فیلم در آن تماشای سپتامبر داشتم.) تشویق کنندگان بخشی از یک نمایشگاه هنری مفهومی هستند که توسط سوزان امی آدامز، صاحب گالری در دنیای هنر لس آنجلس میزبانی می شود. سوزان زیبا، مغرور است، سبک زندگی عجیب و غریبی دارد که عمدتا توسط شوهرش هاتون تامین می‌شود، که آرمی همر آن را با آگاهی از امتیازات زاده شده بازی می‌کند، و کاملاً بدبخت است. سوزان پس از افتتاحیه، کاغذی بد به خود می‌دهد که بسته‌ای را باز می‌کند: نسخه خطی اولین رمان ادوارد شفیلد، شوهر اول سوزان.

در میان ژانرها فیلم او از بسته و یادداشت همراه آن آشفته است. آنقدر آشفته است که به طور غیرمستقیم خود را به یکی از دستیاران شخصی خود نشان می دهد و از آن دستیار می پرسد که آیا انتخاب های زندگی فرد می تواند در نهایت به یک اشتباه وحشتناک منجر شود یا خیر. دستیار، که هنوز هیچ انتخاب مهمی در زندگی انجام نداده است، نمی داند سوزان در مورد چه چیزی صحبت می کند

سوزان به زودی با رمان ادوارد کنار می‌آید. در این مرحله از فیلم با طراحی دقیق و کارگردانی شده، روایتی به ظاهر موازی ظاهر می شود. تونی هستینگز، یک مرد خانواده فرهیخته، با بازی جیک جیلنهال، با همسر دوست داشتنی (ایسلا فیشر) و دختر نوجوان دوست داشتنی اما معمولاً ناراضی (الی بامبر) در حال سفری جاده ای از غرب تگزاس است. در جاده، اواخر شب، تونی و خانواده‌اش دقیقاً با افرادی برخورد می‌کنند که تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهید با آنها درگیر شوید. از پشت، از کنار، و از جلو، سه ضایعات تقویت‌شده به رهبری فردی شیک به نام ری (آرون تیلور جانسون، در نقشی که اعتبار قانونی را برای او به ارمغان می‌آورد که مدتی است دنبالش می‌رفته و می‌رود. ) تونی و ماشینش را مورد آزار و اذیت قرار دهند تا اینکه هر دو از جاده فرار کنند. همه چیز در سکانسی از بد به بدتر می‌رود که یکی از ناراحت‌کننده‌ترین سکانس‌های یک فیلم هالیوودی است، شاید بعد از «مخمل آبی». ما می دانیم، یا حداقل می توانیم استنباط کنیم که واقعی نیست، که در واقع دو درجه غیر واقعی است، زیرا آنچه در حال رخ دادن است نسخه سینمایی رمانی است که ادوارد فرستاده است. رمانی که ادوارد به سوزان تقدیم کرده است.

و چرا آن را به سوزان تقدیم کرده است؟ آیا این یک نسخه تخیلی از یک رویداد وحشتناک است که در گذشته مشترک خودشان رخ داده است؟ کاملاً نه، معلوم است. به زودی سومین رشته روایی وارد بازی می شود، داستان سوزان و ادوارد که جیلنهال نیز نقش آن را بازی می کند. آنها هر دو جوان و عاشق ایده آل هستند. او او را تشویق می کند که هنر را دنبال کند - نه به عنوان یک تجارت، بلکه به عنوان یک فراخوان. او می خواهد که او مسئولیت پذیرتر یا واقع بین باشد. او از تبدیل شدن به مادر مادی‌گرای خود می‌ترسد. او چندان مطمئن نیست که او از آن می ترسد. صدمات عاطفی به وجود می آید، اما هیچ چیز شبیه چیزهایی نیست که در رمان ادوارد اتفاق می افتد. این فیلمی است که در کنار چیزهای دیگر به بیننده اعتماد می کند تا آن را درک کند یا شاید از بیننده می خواهد که آن را درک کند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

داستان‌های فردی به زیبایی توسط فورد، طراح مد که از اولین فیلمش در سال 2009، «یک مرد مجرد»، در مورد تمایز بین سبک‌سازی مؤثر و سبک‌سازی ظاهری آموخته است، به نمایش گذاشته می‌شوند. برخی از لحظات ضعیف‌تر آن زمانی اتفاق می‌افتد که فورد در اوج‌ترین حالت خود است: صحنه‌ای که در آن سوزان به جلسه هیئت مدیره یک موزه لس‌آنجلس می‌رود و با یک جنا مالون فوق‌العاده متاثر ارتباط برقرار می‌کند. به سریع (مالون به اندازه کافی خنده دار به نظر می رسد، با پوشیدن لباسی که شبیه لباس رد شده برای صحنه تخته شطرنج در «آلیس از میان شیشه نگاه» است.) از سوی دیگر، مایکل شانون با تصویر خشک اما معمایی خود به حرفه ای دست می یابد. یک قانونگذار تگزاس که چیزی برای از دست دادن ندارد.

موسیقی بسیار برجسته Abel Korzenioski تقریباً یک پاستیک خالص است، اما انجام شده است: برنارد هرمان تقلبی آن به اندازه فیلیپ گلس جعلی آن متقاعد کننده است.

ما تصور می‌کنیم که وقتی ادوارد و سوزان (که زندگی فعلی‌شان همچنان به پوسیدگی می‌رود، در حالی که در رمان تاریک ادوارد پیش می‌رود، همه رشته‌ها به هم می‌پیوندند؛ هاتن که به خاطر تجارت دور است، چنان آشکارا به او خیانت می‌کند که تقریباً حوصله اش سر رفته است. دیگر آن را پنهان کنید) در زندگی واقعی ملاقات کنید. صحنه پایانی فیلم صحنه‌ای است که قصد دارد تماشاگران را در حین خروج از سینما و مدت‌ها پس از آن به صورت متحرک با هم صحبت کنند، و در حال حاضر برداشت من از فیلم یک سوال است: چرا تأثیر خاصی روی من نداشت؟ اما این هم فیلمی است که نشان می‌دهد نداشتن واکنش شدید راهی برای داشتن یک واکنش شدید به چیزی مرتبط با فیلم است. بنابراین من آن را به آن می دهم.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 8 آبان 1401ساعت 13:52  توسط المیرا   بازدید 216 برچسب ها:

انیمیشن پری دریایی کوچولو

انیمیشن پری دریایی کوچولو والت دیزنی یک انیمیشن فانتزی شاد و مبتکرانه است - فیلمی که آنقدر خلاقانه و سرگرم کننده است که سزاوار مقایسه با بهترین کار دیزنی در گذشته است.

این بر اساس داستان هانس کریستین اندرسن در مورد پری دریایی است که عاشق یک شاهزاده می شود، اما انیماتورهای دیزنی گالری از شخصیت های جدید اضافه کرده اند، از جمله اختاپوسی به نام اورسولا که رضایت بخش ترین شرور آنها از زمان جادوگر در سفید برفی و هفت کوتوله است.

برای تماشای این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

با تماشای انیمیشن پری دریایی کوچولو احساس کردم که جادوی انیمیشن به ما بازگردانده شده است. پس از سال‌های اولیه راه‌یابی کارتون‌های بلند والت دیزنی، وارد عصری طولانی و تاریک شدیم که در آن انیمیشن فریم به فریم بسیار گران بود و حتی تیم بزرگ انیمیشن دیزنی شروع به استفاده از میان‌بر کرد. اکنون رایانه‌ها مشغله کاری را از دستان گران‌قیمت انسان‌ها خارج کرده‌اند، انسان‌هایی که می‌توانند حتی پیچیده‌ترین پروازهای تخیل را درک کنند. و مطمئناً این همان کاری است که آنها در این فیلم انجام می دهند.

فیلم سینمایی در ژانرها و از کشورهای مختلف در نماوا وجود دارد. اگر از طرفداران فیلم ایرانی هستید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلم بسیار زیر دریا باز می شود، جایی که خدای تریتون بر پادشاهی زیر آب خود حکومت می کند. همه از دستورات او اطاعت می کنند - به جز دخترش، آریل، پری دریایی که رویای سرزمین های دور را می بیند. یک روز آریل یک بازدید ممنوعه از سطح دریا انجام می دهد و در آنجا برای اولین بار یک انسان را می بیند: یک شاهزاده زیبا و جوان. آواز او را می شنود و عاشق صدای او می شود. تریتون از نافرمانی آریل عصبانی است، اما او نمی تواند به هیچ چیز جز شاهزاده فکر کند، و در نهایت با اورسولا شرور، اختاپوسی که می تواند خود را به اشکال مختلف تغییر شکل دهد، معامله نابخردانه ای می کند. اورسولا دم آریل را برمی دارد و پاهای انسانی او را می دهد تا بتواند شاهزاده را تا زمین دنبال کند، اما اگر شاهزاده ظرف دو روز او را نبوسد، باید صدای آواز هجو آمیز خود را به اختاپوس بدهد.

در کنار تماشای فیلم خارجی، تماشای فیلم سینمایی ایرانی نیز در نماوا فراهم شده است.

دو عنصر کلیدی در داستان سرایی، انیمیشن پری دریایی کوچولو را از انیمیشن‌های کمتر اخیر متمایز می‌کند.

یکی این است که آریل یک شخصیت زن کاملاً درک شده است که به جای اینکه منفعلانه به اطراف بچرخد، در حالی که سرنوشت سرنوشت او را تعیین می کند، مستقل فکر و عمل می کند، حتی سرکش. از آنجا که او باهوش است و برای خودش فکر می کند، ما با مکر او همدردی می کنیم.

عنصر دوم خود طرح را شامل می شود: این حیله گر و هوشمندانه است و شامل کمی تعلیق می شود زیرا آریل صدای خود را از دست می دهد و تقریباً شاهزاده خود را به اورسولا شیطانی (که شکل یک زن مهلک به خود می گیرد و صدای زیبای آریل را می رباید) از دست می دهد.

با ضخیم شدن داستان و باز شدن ملودرام، انیماتورها گالری از شخصیت های جدید را معرفی می کنند که فوراً درگیر می شوند. آریل در اکثر جاها همراه است، برای مثال، سباستین، خرچنگی با خرد خارق العاده، و فلوندر، ماهی که همیشه نمی توان روی او حساب کرد. آنها تسکین کمیک را ارائه می دهند، به خصوص در سکانسی که کمدی و خطر را در بهترین سنت دیزنی در هم می آمیزد، زیرا سباستین خود را اسیر یک سرآشپز فرانسوی می بیند که سعی می کند آشپز کوچک را بپزد و سرو کند.

همراه با تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود فیلم ها و سریال های ژانرهای متفاوت نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بهترین چیز در مورد "پری دریایی کوچک" اختراع بصری است که با آن ماجراها ترسیم می شود. سبکی و آزادی در تنظیمات وجود دارد - از اتاق تاج و تخت زیر آب تریتون گرفته تا طوفان در دریا تا باغ ارواح اسیر شده اورسولا (آنها کمی شبیه گردشگرانی هستند که در حیاط پشتی کشاورز وینسنت در "متل جهنم" دفن شده اند). رنگ ها روشن هستند، آب با نور منعکس شده می درخشد، و این حس وجود دارد که حتی یک فریم به دلیل هزینه های انیمیشن به خطر نیفتاده است.

آهنگ ها هم خوبن "پری دریایی کوچولو" حاوی برخی از بهترین موسیقی های دیزنی از دوران شکوه است. آهنگ مورد علاقه من یک شماره رگی آرام به نام "زیر دریا" است که توسط ساموئل ای. رایت با چنان ترکیبی عالی از انیمیشن و موسیقی خوانده شده است که آن را به کانال های موسیقی کابلی توصیه می کنم. این فیلم توسط جان ماسکر و ران کلمنتز نوشته و کارگردانی شده است که فیلم سرگرم‌کننده «کارآگاه موش بزرگ» (1986) را ساخته‌اند و ترانه‌ها توسط آلن منکن و هاوارد اشمن، تهیه‌کننده مشترک آن هستند.

تماشای انیمیشن جدید و انیمه جدید نیز در نماوا فراهم شده است.

به نظر می رسد چیزی در درون همه این مردان و کارگردانان انیمیشنی که با آنها کار کرده اند رها شده است: بالاخره یک بار دیگر، نوعی انیمیشن رهایی بخش، اصلی و شاد دیزنی است که همه ما از «سفید برفی»، «پینوکیو» به یاد داریم. و دیگر آثار کلاسیک نسل اول.

در سال‌های اخیر این تصور وجود دارد که فیلم‌های انیمیشن فقط برای کودکان هستند. اما چرا؟ هنر پویانمایی دارای وضوح و نیرویی است که می تواند برای همه جذاب باشد، فقط اگر در غل و زنجیر یک داستان کم هوش نباشد.

دانلود فیلم دوبله، دانلود سریال ترکی دو دسته از دانلودهایی است که فراهم شده است.

انیمیشن پری دریایی کوچولو موسیقی و خنده و لذت بصری برای همه دارد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 3 آبان 1401ساعت 17:20  توسط المیرا   بازدید 138 برچسب ها: